Pytanie brzmi czy jest to zgodne z tym czego oczekujemy
Od edukacji zawodowej powiedział Jiri Vojtech z núv.Według Matuszek nie jest jeszcze jasne, czy tę sytuację należy rozwiązać poprzez powrót młodych ludzi do szkół, czy wysłanie ich do pracy.Ponadto działalność szkół, urzędów pracy, centrów doradczych, pracowników terenowych i organizacji non-profit jest nieskoordynowana i rozdrobniona. Tą sprawą zajmują się Ministerstwa Edukacji i pracy dodał. Niewiele wiemy o najmniej wykształconej klasie społecznej naszego społeczeństwa. Jakie opinie mają nasi współobywatele z NAJNIŻSZYM wykształceniem.
Czy to prawda, że łatwo ulegają manipulacji politycznej i są podatni na ksenofobię i rasizm.W ostatnich kilku wyborach powiedziano, że to ludzie o najniższym wykształceniu, ale także o najniższych dochodach, skłaniają się ku populistom i ksenofobii. Chciałbym się spierać z tym mitem „- powiedział Tomasz Torzycki z Diakonii czeskiego kościoła braterskiego w programie za i przeciw.Według Torzyczki problem polega na tym, że myśleliśmy, że grupa ludzi, określana terminem proletariat, z deindustrializacją zniknie.
Ale była wciśnięta w ciemne zakamarki fabryk i fabryk, a zainteresowanie pracą z nią jakoś zniknęło.Mówię o ubóstwie robotniczym i tym, że jeśli spojrzymy na przykład na związki zawodowe, bardzo mało zależy na tym, aby ludzie na tych stanowiskach zostali włączeni do struktur, w których mogliby w jakiś sposób zrealizować tę optymistyczną wizję proletariatu, którą znamy od XIX wieku wiek.Problem polega na tym, że ubóstwo robotnicze nadal będzie istnieć, a jeśli nie znajdziemy narzędzia do integracji tych ludzi i ich potomków ze społeczeństwem.
Wówczas napięcia społeczne i problemy
W gospodarce będą rosły. Tomasz Torzycka.Ekspert uważa, że konieczne jest wyeliminowanie nierówności, które istnieją w społeczeństwie i powodują napięcia. Szkoła mogła pomóc, ale mówi się, że jest jedną z winowajców tego stanu.Cały nasz system edukacji, nasz system szkolny, który dyscyplinuje ludzi zamiast ich wychowywać, ostatecznie prowadzi do niezdolności do podejmowania samodzielnych decyzji. Klasyfikujemy dzieci jako bydło w piątej klasie i na podstawie bardzo złych testów już wtedy podejmujemy decyzję o nich krytykował Tomasz Torzycka.
Filozof Martin Profant zauważył, że tendencje do ksenofobii i rasizmu przenikają społeczeństwo niezależnie od edukacji.Ta cecha dotyczy osób z wykształceniem średnim i niższym, z pewnością nie jest to mała grupa osób z wykształceniem podstawowym.Dziś szkoła jest jedyną instytucją, która może przezwyciężyć to piętno pod jednym warunkiem: w końcu będziemy mogli uzgodnić, czego tak naprawdę chcemy od edukacji powszechnej. Martin Profant.Filozof zgadza się, że w,
Czechach istnieje duża grupa ludzi których ludzie
Myślący, że podejmują decyzje, powinni traktować poważnie. Uważa to również za główną przyczynę obecnego stanu edukacji.Nasza edukacja tworzy, z dobrej woli iz czystym sumieniem, dość szeroką grupę ludzi, którzy są stygmatyzowani. Stworzyliśmy system szkolny i indywidualną ocenę tak, że jeśli ktoś ma wykształcenie podstawowe, to jest lempl.To bardzo niebezpieczna sytuacja, ostrzegł profant. Przebudowaliśmy szkoły, aby przepisywały ludzi nie jako ludzi, ale jako materiał do użytku społecznego.
Z biegiem lat doszło do tego, że przeważali nad tymi, którzy mieli jakieś wykształcenie. Do tego czasu powszechne było posiadanie podstawowego wykształcenia. Dzisiaj jest do góry nogami i mamy około ośmiu procent 30-latków, którzy nie mają wykształcenia innego niż podstawowy. Musimy chcieć tylko jednej rzeczy od szkoły: przygotować ludzi, aby mogli żyć godnym życiem podsumował Martin Profant. Ukończyłem obowiązkową szkołę w 8 klasie, ponieważ jestem w 6 klasie i powtarzam się po ukończeniu Porzuciłem Szkołę Podstawową w pierwszej klasie. Czy Mogę w jakiś sposób uzupełnić swoje podstawowe wykształcenie.
Artykuł 55 ustawy o oświacie przewiduje możliwość dodatkowego kształcenia podstawowego. W przypadku osób, które nie uzyskały wykształcenia podstawowego, szkoła podstawowa i gimnazjum w porozumieniu z fundatorem i organem wojewódzkim może organizować kursy kształcenia podstawowego zgodnie z ramowym programem kształcenia podstawowego. Wskazane jest, aby zapytać w Wydziale Edukacji Urzędu Wojewódzkiego lub w odpowiednim urzędzie miejskim, w których szkołach w regionie odbywają się Kursy w celu uzyskania podstawowego wykształcenia.